برای پیدا کردن وکیل در لندن به کجا مراجعه کنیم
نوشته شده توسط : کنکور نویس

کشور انگلستان همواره نه تنها در صدر کشورهای مورد علاقه ایرانی‌ها برای مهاجرت بوده است، بلکه از بهترین مقصدها جهت یک سفر اروپایی رویایی است. در لندن مانند خیلی از شهرهای اروپایی، پیدا کردن یک وکیل خوب فارسی زبان خارج از ایران همیشه دردساز بوده است و البته وجود وکیل ایرانی حاذق و کاربلد در شهرهای اروپایی که ایرانی‌های زیادی زندگی می‌کنند، امری ضروری به نظر می‌رسد. شهر لندن یکی از بزرگ‌ترین شهرهای انگلستان و قاره اروپا شناخته می‎شود که گروهی از ایرانی‌ها را درخود جای داده است و وجود وکیل ایرانی در آن امری ضروری است. از آنجایی که قوانین در هر کشور متفاوت از کشوری دیگر و حتی گاهی قوانین یک شهر با شهر دیگر در یک کشور مشابه متفاوت است، وکیل‌های ایرانی در لندن می‌توانند با قرار دادن اطلاعات به شما بسیاری از مشکلاتتان را در بدو ورود، هنگام اسکان، مسایل مالی و حقوقی حل کنند.

 

وکیل مهاجرت در لندن

بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله انگلستان از کشورهای موردعلاقه ایرانی‌ها برای سفر و مهاجرت است اما بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت به این کشور و پایتخت انگلستان لندن را دارند، اطلاعات کافی ندارند و دانش زبانی ندارند و نیازمند راهنمایی و مشاوره با افراد متخصص و ساکن در این شهر هستند. بهترین وکیل‌های ایرانی لندن با تسلط کامل بر قوانین کشور انگلستان و مهاجرت به شما در این امر کمک می‌کنند. از آنجایی که مهاجرت سرمایه‌گذاری بزرگی محسوب می‌شود، از مشاوره افراد متخصص بهره‌مند شوید.

 

وکیل حقوقی در لندن

هر کشوری دارای قوانین حقوقی و مالی منحصر به خود آن کشور است، بنابراین نحوه رسیدگی به پرونده‌های حقوقی و موارد حقوقی متفاوت از کشوری دیگر است. وجود یک وکیل ایرانی متخصص در لندن و آگاه به قوانین داخلی هر کشور می‌تواند شما را در موارد حقوقی یاری دهد و بسیاری از مشکلاتتان را حل کند. برای مشاوره با وکیل ایرانی در لندن همیشه بهترین وکیل‌های ایرانی لندن انگلستان را انتخاب کنید، کسی که به قوانین و زبان تسلط داشته باشد و بتواند در موارد مختلف از جمله اخذ ویزای کاری، ثبت شرکت، ویزای تحصیلی، ازدواج، طلاق و پناهندگی  به شما مشاوره بدهد و بهترین راه‌حل را به شما پیشنهاد دهد.

 

وکیل خانواده در لندن

اگر در خانواده بر سر مالی با هم مشکل دارید یا مشکلات زناشویی دارید، وکیل خانواده ایرانی در لندن باتوجه به مشکل شما می‌تواند به شما کمک کند.اگر قصد ازدواج در لندن را دارید، باید از قوانین ازدواج در انگلستان آگاهی داشته باشید، گاهی برخی مسائل با یک مشاوره حقوقی حل و فصل می‌شود و نیاز بیش‌تری به بررسی پرونده نیست. برای دسترسی به شماره وکیل ایرانی در لندن می‌توانید از بانک‌های اطلاعاتی فراهم شده در همان شهر استفاده کنید یا با یک جستجوی ساده به لیست آن دسترسی یابید.

ایرانیان مقیم انگلستان و لندن با توجه به شیوع بیماری کرونا، تقریبا امکان تردد به سایر کشورها را ندارند.

در این بین ممکن است تا نیاز به مراجعه ایرانیان مقیم لندن به دادگاههای ایران جهت پیگیری امور پرونده های حقوقی باشد.

علاوه بر این در بسیاری از تماس ها با دفتر حقوقی مهاجرتی محمد رضا مهری به عنوان معتبرترین وکیل رسمی حقوقی و مهاجرتی در ایران، شماره وکیل ایرانی در لندن مطالبه می شود.

بار دیگر یادآور می شویم که موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان هیچ شعبه ای در داخل و خارج ایران ندارد.

این موسسه حقوقی مهاجرتی معتبر به هیچ عنوان نماینده و یا کارگزار نیز در لندن و سایر شهرهای انگلستان ندارد.

در صورت نیاز به شماره وکیل ایرانی در لندن با دفتر مرکزی موسسه در تهران تماس بگیرید.

آنچه در این نوشتار ضمن معرفی شماره وکیل ایرانی در لندن مطالعه خواهید نمود:

راههای قانونی مهاجرت به انگلستان

معرفی بهترین وکیل مهاجرتی و حقوقی ایرانی در انگلستان

راه پیگیری پرونده حقوقی و  برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

معرفی بهترین روش مهاجرت بدون سرمایه گذاری به انگلستان.

مقایسه اقامت خود حمایتی و بازنشستگی اتحاده اروپا با انگلستان.

تقاضیانی که انگلستان را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می کنند، می بایست با کمک و همراهی وکیل زبده و متخصص در امور مهاجرتی و حقوق بین الملل و دریافت مشاوره مهاجرت به انگلستان به این مهم دست یابند. مسلما افرادی که در رشته حقوق تحصیل نموده اند و سابقه کاری بالایی در انجام امور مهاجرتی داشته اند، بهترین وکلا برای انجام امور مهاجرتی خواهند بود. موسسه مشاوره ای MIE با بهره گیری از بهترین مشاورین و وکلای مهاجرتی و همچنین نزدیک به 20 سال سابقه کاری در زمینه حقوق بین الملل و امور مهاجرتی یکی از بهترین و معتبرترین برندهای مهاجرتی ایران شناخته شده است و در تمامی امور مهاجرت قانونی من جمله تحصیل، کار، سرمایه گذاری، خودحمایتی، ازدواج، تولد، هنرمندان و ورزشکاران در نزدیک به 70 کشور برتر جهان خدمات مشاوره ای و وکالتی را ارائه می نماید. امروزه اکثر مردم موسسه حقوقی MIE را به عنوان بهترین وکیل مهاجرت به انگلیس می شناسند.

 
 
لینک مقاله پیشنهادی

بهترین وکیل مهاجرت

 

انواع مشاوره مهاجرت به انگلیس

 

برای متقاضیان مهاجرت به انگلستان راه های مختلفی وجود دارد. انواع مشاوره مهاجرت به انگلیس شامل مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد، مهاجرت افراد خاص و… می باشد. مسلماً شرایط مشاوره مهاجرت با توجه به این راه ها متفاوت است و افراد می بایست در ابتدای امر شرایط خود را به همراهی مشاوره مهاجرت به انگلیس بررسی نمایند و با راه‌های مناسب کیس خود آشنا گردند. از جمله مزایای مهاجرت به انگلستان این است که راه های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد. موسسه حقوقی ملک پور شرایطی را فراهم آورده است که افراد می توانند به صورت رایگان با موسسه تماس گرفته و با وکیل مهاجرت به انگلیس در تهران یا در سایر شهرها در این خصوص صحبت کنند و از مشاوره اولیه رایگان در این خصوص بهره مند گردند. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره رایگان در خصوص راه های مختلف مهاجرت با شماره های 02149076 و 02149196000 تماس حاصل نمایند. در ادامه راه های مهاجرتی را به صورت مختصر خدمت شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

 
 

مطالعه مقالات زیر نیز می تواند مفید واقع شود :

.

 

.

 

 
 

مشاوره مهاجرت به انگلیس از طریق کار

 

انگلستان از جمله کشور هایی است که هر ساله پذیرای تعداد زیادی از افراد است که با دریافت ویزاهای کاری وارد این کشور شده و مشغول به کار می شوند. انگلستان دو نوع ویزای کار به صورت کوتاه مدت (TIER5) و بلند مدت (TIER2) ارائه می نماید. در ادامه با این دو نوع ویزا آشنا خواهیم شد.

ویزای TIER5: این نوع ویزا تحت عنوان ویزای کاری کوتاه مدت انگلستان شناخته می گردد. در این نوع ویزا متقاضیان می توانند برای مدت کوتاهی وارد کشور انگلستان شده و مشغول به کار باشند. این نوع ویزا عموما مناسب ورزشکاران، هنرمندان، مشاغل مذهبی، افرادی که قصد کار در امور خیریه دارند و… است.

ویزای TIER2: ویزای tier 2 محبوب ترین نوع ویزای کاری انگلستان است و برای افرادی که قصد کار دائمی در انگلستان را دارند ارائه می گردد. این ویزا برای مهاجرت کاری افراد متخصصی که سابقه کاری مرتبط با رشته دانشگاهی خود را دارند مناسب است. این نوع ویزا به مدت زمان 5 سال به افراد اعطا می گردد و پس از آن فرد می تواند 5 سال دیگر این ویزا را تمدید نماید. مدت زمان لازم برای مهاجرت از این طریق حدود 3 ماه به طول خواهد انجامید ولی متاسفانه در حال حاضر امکان مهاجرت از این طریق برای ما ایرانیان وجود ندارد.

 

تقاضیانی که انگلستان را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می کنند، می بایست با کمک و همراهی وکیل زبده و متخصص در امور مهاجرتی و حقوق بین الملل و دریافت مشاوره مهاجرت به انگلستان به این مهم دست یابند. مسلما افرادی که در رشته حقوق تحصیل نموده اند و سابقه کاری بالایی در انجام امور مهاجرتی داشته اند، بهترین وکلا برای انجام امور مهاجرتی خواهند بود. موسسه مشاوره ای MIE با بهره گیری از بهترین مشاورین و وکلای مهاجرتی و همچنین نزدیک به 20 سال سابقه کاری در زمینه حقوق بین الملل و امور مهاجرتی یکی از بهترین و معتبرترین برندهای مهاجرتی ایران شناخته شده است و در تمامی امور مهاجرت قانونی من جمله تحصیل، کار، سرمایه گذاری، خودحمایتی، ازدواج، تولد، هنرمندان و ورزشکاران در نزدیک به 70 کشور برتر جهان خدمات مشاوره ای و وکالتی را ارائه می نماید. امروزه اکثر مردم موسسه حقوقی MIE را به عنوان بهترین وکیل مهاجرت به انگلیس می شناسند.

 

امروزه می بینیم که در کشور های مختلف هر خانواده یک وکیل دارد تا در موارد مختلف آنها را راهنمایی کند. مخصوصا مهاجران ایرانی که درباره قوانین و مقررات کشورهای اروپایی اطلاعات زیادی ندارند ، باید همیشه یک وکیل آنها را در امور مختلفی همچون تحصیل در دانشگاه ، خرید خانه و … همراهی کند.

بنابراین اگر ساکن شهر لندن هستید باید بدانید که اگر از قوانین کشور انگلیس اطلاع نداشته باشید و ندانسته خلافی را انجام دهید ، ممکن است متحمل خسارت های جبران ناپذیری شوید. مخصوصا در حال حاضر که قوانین مهاجرت دچار تغییراتی شده است که یک وکیل می تواند شما را از این قوانین مطلع نماید.

همچنین شما برای خرید و فروش خانه نیز به وکیل ایرانی در لندن نیاز دارید. در واقع وکیل نماینده شما برای امور اداری و حقوقی خرید ، اجاره و فروش خانه است و برای کارهایی مثل دریافت وام و …. وکیل می تواند شما را راهنمایی کند

 

 
 

مواردی که شما نیازمند وکیل ایرانی در لندن هستید

با مهاجرت به یک کشور اروپایی قطعا در امور زیادی به یک وکیل نیاز خواهید داشت که از جمله این موارد به شرح زیر هستند :

  • مهاجرت به لندن
  • اخذ شهروندی لندن
  • خرید ملک در لندن
  • ثبت شرکت در لندن
  • طرح و پیگیری انواع دعاوی حقوقی و کیفری
  • ازدواج در لندن
  • خرید خانه
  • اجاره خانه
  • تحصیل در دانشگاه های لندن
  • مشاوره در زمینه مسائل انتقال پول و بانکی
  • وصیت نامه و انحصار وراثت
  • دعاوی تجاری
  •  مشاوره و خدمات اخذ انواع ویزاهای انگلستان (تحصیلی ، پزشکی ، خانواده ، کارآفرین ، سرمایه گذاری ، کار ، ازدواج ، توریستی و …)
  • مشکلات خانواده
 
ل




:: بازدید از این مطلب : 549
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: